La pianista japonesa Haruna Takebe se graduó en la universidad Toho Gakuen de Tokío y más tarde amplió estudios en la Universidad de las Artes de Berlín y en el Conservatorium van Amsterdam.
En su actividad profesional destacan las actuaciones como solista junto a orquestas como la Orquesta Sinfónica de Berlín, la Orquesta Filarmónica Checa, la Takamatsu Symphony Orchestra o la Real Filharmonía de Galicia con la que protagonizó el estreno en España del concierto Lotus under the moonlight de Toshio Hosokawa. El sello STH Quality Classics publicó un disco con sus interpretaciones de Scarlatti, Schubert, Liszt y Debussy.
En 2007 se incorpora a la Elisabeth University of Music de Hiroshima como Catedrática de Piano hasta el 2009, cuando se traslada a Santiago de Compostela donde trabaja para la EAEM (Escola de Altos Estudos Musicais).
En España se ha convertido en una asídua de sus escenarios tanto con recitales de piano como con diversas formaciones de cámara como Airas Ensemble, Artemis Ensemble o Vertixe Sonora Ensenble.

A pianista xaponesa Haruna Takebe graduouse pola prestixiosa universidade Toho Gakuen de Tokío e máis tarde ampliou estudos na Universidade das Artes de Berlín e no Conservatorium van Amsterdam.
Na súa actividade profesional destacan as actuacións como solista xunto a orquestras como a Orquestra Sinfónica de Berlín, a Orquestra Filarmónica Checa, a Orquestra Sinfónica de Takamatsu ou a Real Filharmonía de Galicia coa que protagonizou a estrea en España do concerto Lotus under the moonlight de Toshio Hosokawa. O selo STH Quality Classics publicou un disco coas súas interpretacións de Scarlatti, Schubert, Liszt e Debussy.
En 2007 incorporase á Elisabeth University of Music de Hiroshima como Catedrática de Piano ata 2009, cando se traslada a Santiago de Compostela onde traballa para a EAM (Escola de Altos Estudos Musicais).
En España converteuse nunha habitual dos escenarios, tanto con recitáis de piano como con diversas formacións de cámara como Airas Ensemble, Artemis Ensemble e Vertixe Sonora Ensemble.

Pin It on Pinterest

Share This